FANDOM

Znaczkowa Liga to cztery kucyki bez znaczka: Sweetie Belle, Apple Bloom, Scootaloo, Babs Seed.
CMC

PowstanieEdytuj

W szkole w Ponyville kucyki uczyły się o swoich znaczkach.Tuż po lekcji, Diamond Tiara informuje, iż organizuje imprezę znaczkową.Apple Bloom powiedziała, że nie może pójść na nią bez znaczka, więc za wszelką cenę próbuje go zdobyć.

Próby Apple Bloom:Edytuj
  • Sprzedawanie jabłek wraz z Applejack,
  • Uprawianie sportu z Rainbow Dash,
  • Pieczenie z Pinkie Pie

Po nich prosi Twilight o wyczarowanie znaczka.Ta robi to niechętnie.Po wyczarowaniu znazek od razu znika.Załamana Apple Bloom chce odpuścić imprezę, zapomina jednak, że odbywa się ona w Cukrowym Kąciku, w kuchni którego przed chwilą próbowała piec ciastka. Apple Bloom próbuje opuścić imprezę niezauważona, jednak nie udaje jej się to. Gdy Diamond Tiara i Silver Spoon

dostrzegają, Apple Bloom zakłada na siebie obrus, by zakryć brak znaczka jednocześcnie kłamiąc, że znaczek wyszedł jej rano i nie chce go pokazywać. Kłamastwo szybko wychodzi na jaw, a Diamond Tiara i Silver Spoon naśmiewają się z biednej Apple Bloom, nazywając ją kłamczuchą i wyśmiewają jej brak znaczka.

W jej obronie nieoczekiwanie stają dwa kucyki, Sweetie Belle oraz Scootaloo, które, jak się okazuje, równiez nie mają jeszcze swojego znaczka. Dziewczynki mówią, że Apple Bloom dzięki brakowi znaczka ma jeszcze wszystko przed sobą i dzięki temu może być kim zechce.

Twilight również jest tego zdania mówiąc, że Apple Bloom, Sweetie Belle oraz Scootaloo "są szczęściarami, bo będą czerpać radość z odkrywania kim tak naprawdę są i do czego zostały stworzone". Applejack dodaje, że "mają na odkrycie znaczka tyle czasu ile tylko zechcą, a nie jeden dzień".

Dzięki temu trio przyciągnęło uwagę reszty kucyków, ignorując tym samym Diamond Tiarę oraz Silver Spoon, które obrażone usunęły się na bok.

Pod koniec odcinka  uznają, że wiele ich łączy i stwierdzają, że założą sekretną paczkę, dzięki której odkryją swoje znaczki. Nazywają się Znaczkowa Liga i od tego momentu są najlepszymi przyjaciółkami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki