FANDOM

Rarity cutie mark by blackgryph0n-d3e1iiz.png

Znaczek Rarity

Rarity 
(ang: rzadkość) — jednorożec płci żeńskiej, jedna z głównych bohaterek serialu. Ma młodszą siostrę Sweetie Belle. Prowadzi Butik Karuzela w Ponyville, jest tam projektantką mody i krawcową. Rarity reprezentuje Klejnot szczodrości (Przez Discorda nazywany klejnotem szlachetności). Ma kotkę o imieniu Opal. Jest ona dostojna i często samolubna. Nienawidzi błota i brudu.

PowstanieEdytuj

250px-Rarity ID (1).png

Rarity

Rarity na początku miała nosić imię kucyka z G1 Sparkler, a grzywa miała przypominać kolorami obecną grzywę Twilight Sparkle [1]. Ostatecznie Rarcia otrzymała białą sierść i całkiem fioletową grzywę. Znaczkiem zostały (i są) trzy niebieskie diamenty, które oznaczają, że biały jednorożec umie znajdować kamienie szlachetne. Rarity mimo kilku zmian ma unikalny i będzie mieć (prawdopodobnie) design. Imię Sparkler teraz używa się do określenia Amethyst Star.

Życiorys Edytuj

Rarity urodziła się w Ponyville. Już od źrebięcia wiedziała, że jej powołaniem będzie szycie oraz projektowanie strojów. W odcinku Z kroniki Znaczkowej Ligi  jednorożec opowiada, w jaki sposób zdobywa swój znaczek. Wszystko zaczęło się w teatrze niedaleko szkoły, gdzie kucyki ćwiczyły do nadchodzącego przedstawienia. Próba odbywała się w strojach autorstwa Rarity. Autorka nie była jednak zadowolona ze swoich prac, twierdziła uparcie, że czegoś w nich brakuje. Podczas gdy młoda projektantka głowiła się, jak poprawić kreacje, jej róg znienacka zaczął świecić i zaprowadził ją do dużej skały. Okazało się, że wielka szara skała kryła w swym wnętrzu kamienie szlachetne. Rarity wykorzystała skwapliwie odnalezione kamienie szlachetne w swoich strojach, które olśniły widownię, ale przede wszystkim - zadowoliły ich autorkę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki