FANDOM

Opal-kotka rarity. Jest postacią epizodyczną.imię pochodzi od kamienia szlachetnego.) — kotka należąca do Rarity. Pierwszy raz pojawiła się w odcinku "Sukces spod igły".

WyglądEdytuj

Jej sierść jest koloru białego, nosi fioletową kokardke koloru fioletowego. Jej oczy sa koloru czarnego.

Nosi także fioletową obroże z niebieskim klejnotem w środku.
Opal

Opal

Przedstawienie w seriiEdytuj

Design i osobowośćEdytuj

Opalescence wygląda jak typowy perski kot: ma białe, puszyste futerko, szeroką twarz i płaski pyszczek. Nosi obrożę wysadzaną, opalami oraz fioletową kokardę na czubku głowy. Jest bardzo drażliwa i często parska i syczy na swoją właścicielkę Rarity oraz na inne kucyki (z wyjątkiem na Fluttershy do której się łasi). Wygląda jednak na szczęśliwą, kiedy gra w parku z Rarity w "Dniu Zabawy z Pupilem" ("Konkurs pupili"). Opal wydaje się mieć poczucie mody; kiedy Rarity pokazuje jej sukienki uszyte na Galę Grandgalopu dla swoich przyjaciółek, Opal wesoło bawi się zwisającymi dodatkami, natomiast kiedy Rarity prezentuje suknie, nie swojego projektu, Opal zerka na nie z niesmakiem ("Sukces spod igły"), a kiedy w "Gwieździe salonów" Rarity zapomina o uszyciu urodzinowej sukienki dla Twilight Sparkle, Opal stara jej się o tym przypomnieć ale bez skutku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki