FANDOM

Octavia Melody
Octavia Melody ID.png
Zajęcia Wiolonczelistka
Głos
Wygląd
Grzywa

#4B4B4B
#747474
Sierść
Oczy
Znaczek
Fioletowy klucz wiolinowy
Octavia CM.png
Octavia Melody (z łac. octava - odległość między dwoma dźwiękami równa 12 półtonom, czyli 8 tonom oraz z ang.melody - melodia) — ziemski kucyk, postać epizodyczna, wiolonczelistka, mieszka wraz z DJ Pon-3 w Ponyville.

Wygląd Edytuj

Octavia ma ciemnoszarą grzywę i ogon z szarymi pasemkami oraz szarą sierść. Jej oczy są koloru fioletowego. Na szyi nosi różową muszkę na białej wstążeczce. Jej znaczkiem jest fioletowy klucz wiolinowy. Posiada unikalny design.

Przedstawienie w serii Edytuj

Octavia pojawia się w niewielu odcinkach. W "Niezapomniany wieczór", na Gali Grand Galopu, jest członkinią grającej tam orkiestry. Na prośbę Pinkie Pie gra utwór Pony Pokey oraz przewraca się, gdy ta próbuje przyspieszyć tempo melodii.

W odcinku "Gwiazda salonów" widać ją przez chwilę, w czasie Garden Party, ponownie razem z całą orkiestrą.

Z kolei w odcinku "Luna odmieniona" i "Zjazd rodziny Apple", występuje skrzypaczka Fiddly Faddle o designie podobnym do Octavii. Różnią się tylko ubraniem i kolorami.

Wystąpiła również w odcinku "Inspiracja, manifestacja" gdzie pojawiła się w miejscu ogiera grającego na gitarze na przyjęciu dla źrebiąt. Sprawczynią tej zamiany była Rarity pod wpływem czaru. W odcinku "Igrzyska w Equestrii" można ją dostrzec na trybunach stadionu podczas gdy Spike próbuje zapalić znicz.

Występuje w odcinku "Rozterki Apple Bloom", pojawiając się we śnie Sweetie Belle. Klacz jest jednym z głównych bohaterów odcinka "Ach, życie...". Dowiadujemy się w nim, że mieszka razem z DJ Pon-3. W odcinku "Główna atrakcja", podczas wykonywania utworu The Magic Inside, za kurtyną jest widoczny kucyk o sylwetce Octavii. Pojawia się również w drugiej części epizodu "Znaczki raz jeszcze" stojąc w grupie wraz z innymi postaciami.

W szóstym sezonie wystąpiła dotąd dwa razy. W "On Your Marks", gdzie ogląda występ taneczny młodych kucyków, oraz w "A Hearth's Warming Tail" będąc częścią opowieści czytanej przez Twilight. Widzimy ją również podczas trwania utworu Hearth's Warming Eve Is Here Once Again.

Gry Edytuj

Jest jedną z postaci aplikacji MLP na platformy mobilne. Dostępna jako mieszkaniec.

Zabawki Edytuj

Octavia pojawia się jako figurka w zestawie "Groovin' hooves" wraz z Lyrą Heartstrings i Lyricą Lilac. Postać ta znalazła się również w dużym zestawie 10 figurek o nazwie "Friends Forever Collection".

Cytaty Edytuj

Potwór atakuje? O nie! Występuję dzisiaj na weselu i wciąż nie wiem, jaki wybrać repertuar. 

Jak ja mam ćwiczyć, kiedy jakiś potwór atakuje Ponyville?

— Ach, życie...
Ach, te szlagiery ślubne są takie… zwykłe. Chcę, żeby ślub Matyldy i Cranky'ego był wyjątkowy
— Ach, życie...

Ciekawostki Edytuj

  • W oryginalnym dubbingu mówi z brytyjskim akcentem.
  • Posiada pianino oraz organy, których piszczałki wystają z dachu jej domu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki