FANDOM

Tytuł
Mane 6 group vector by fehlung-d584pb9
Przyjaciółki
Twilight Sparkle Klejnot magii
Rarity Klejnot szczodrości
Applejack Klejnot uczciwości
Pinkie Pie Klejnot śmiechu
Rainbow Dash Klejnot lojalności
Fluttershy Klejnot dobroci
Mane six - Przyjaciółki, wszystkie to klacze. W infoboksie widzimy ich klejnoty. Na dole są wyglądy kucyków:

Twilgiht Sparkle - Alikorn dawniej jednorożec do odcinka Sposób na zaklęcie, fioletowa klacz, granatowa grzywa z różowo-fioletowym pasemkami, ma fioletowe oczy oraz posiada 6 rzęs na oku. Jej znaczek to gwiazda z 5 białymi gwiazdami.

Rarity - Jednorożec, biała klacz, ma fioletową grzywę, niebieskie oczy z jasno-niebieskim makijażem, posiada 8 rzęs na oku. Jej znaczek to 3 niebieskie diamenty.

Applejack - Ziemski kucyk, pomarańczowa klacz, żółta grzywa z czerwonymi gumkami, ma zielone oczy i piegi, ma 3 rzęsy na oku. Jej znaczkiem są trzy zielone jabłka. Zawsze ma na sobie kapelusz.

Pinkie Pie - Ziemski kucyk, różowa klacz, różowa grzywa, ma niebieskie oczy, posiada 6 rzęs. Jej znaczkiem są trzy baloniki, jedna żółta, dwie niebieskie.

Rainbow Dash - Pegaz, niebieska klacz, tęczowa grzywa, różowe oczy i ma 3 proste rzęsy. Jej znaczkiem jest grzmot z chmurką z kolorami: czerwony, żółty i nieskieki.

Fluttershy - Pegaz, żółta klacz, różowa grzywa, ciemno-zielone oczy, posiada 6 rzęs. Jej znaczkiem są trzy różowo-zielone motyle.

Odcinek Edytuj

Opis odcinka dopiero będzie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki