FANDOM

Ksiezniczka luna.png
Księżniczka Luna (także Luna[1]) - alikorn[2], współwładczyni Equestrii, młodsza siostra księżniczki Celestii i ciotka księżniczki Cadance. Jako Pani Nocy wznosi i opuszcza księżyc oraz pilnuje snów swych poddanych. W odcinkach pojawia się dosyć rzadko; jej debiut nastąpił w dwuczęścowym odcinku pt. "Przyjaźń to Magia".

ŻyciorysEdytuj

Nightmare moon.png
Przez 1000 lat była uwięziona na księżycu przez swą siostrę. Chciała bowiem, by w Equestrii zapanowała wieczna noc, bo kucyki zawsze wolały dzień. Kiedy powróciła na ziemię pod postacią Księżycowej Czarownicy (ang. Nightmare Moon) została pokonana przez Twilight Sparkle i jej przyjaciółki za pomocą Klejnotów Harmonii. Potem stała się z powrotem dobra. Kiedy przybyła Celestia i zaproponowała, by między nimi zapanował pokój, Luna rzuciła się jej w ramiona i przeprosiła ją. Odtąd siostry panują razem w zgodzie i harmonii.

WyglądEdytuj

Luna pilot.png
Luna cm.png
Pilot

Luna z 1 odcinka różni się wyglądem od tej z pozostałych. Ma niebiesko-fioletową sierść i jasnoniebieskie grzywę i ogon. Jest znacznie niższa od Celestii. Ma niebieskie oczy, jasnoniebieskie buty na kopytkach, czarną koronę i napierśnik z Księżycem i uroczy znaczek - księżyc na czarnej plamce.

Pozostałe odcinki

W pozostałych odcinkach Luna jest nieco wyższa. Ma granatową sierść i długą falującą, błyszczącą grzywę w kolorze niebieskim i przezroczystym i taki sam ogon. Ma niebieskie oczy, jasnoniebieskie buty na kopytkach, czarną koronę i napierśnik z Księżycem i uroczy znaczek - księżyc na czarnej plamce.

Pod postacią Księżycowej Czarownicy

Luna pod postacią Księżycowej Wiedźmy wysokością dorównuje Celestii. Ma czarną sierść, a jej grzywa i ogon są niebieskie i lśniące, ciągle falują, sprawiając tym samym wrażenie, że są zrobione z gęstej mgły. Ma jasnoniebieskie pantofelki, hełm i napierśnik z księżycem oraz uroczy znaczek - księżyc na czarnej plamce. 

PrzypisyEdytuj

  1. Odcinek 30, 13:30. "Chcę aby wszyscy... wszyscy mówili mi Luna!"
  2. Chociaż Luna jest alikornem to częściej mówi się o niej jako o jednorożcu.

GaleriaEdytuj

Ksiezycowa wiedzma.jpg Aby zobaczyć całą galerię kliknij tutaj.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki