FANDOM

DJ Pon-3
DJ Pon-3 ID
Zajęcia DJ
Wygląd
Grzywa

#18E7E7
#3366CC
Sierść
Oczy
Znaczek
Dwie ósemki połączone u góry belką
DJ Pon-3 CM
DJ Pon-3 lub Vinyl Scratch (z ang. Winylowy Scratch) —jednorożec, postać epizodyczna. Występuje w odcinkach "Sukces spod igły", "Ślub w Canterlocie", "Skrzydlata wiedza", "Rozterki Apple Bloom", "Znaczki raz jeszcze", "No Second Prances", "A Hearth's Warming Tail" i "The Saddle Row Review". Pojawia się również w "Sposób na zaklęcie", "Proste życie" i "Inspiracja, manifestacja" jako postać tła. Jest jedną z głównych bohaterek odcinka "Ach, życie...".

Wygląd Edytuj

DJ Pon-3 ma krótką, poszarpaną grzywę i ogon w dwóch odcieniach niebieskiego. Nosi okulary w czarnych oprawkach z fioletowymi szkłami. W odcinku "Ślub w Canterlocie" pierwszy raz zobaczyliśmy jej oczy - są koloru ciemnoróżowego, identyczne jak u Rainbow Dash. Wyróżnia ją unikalny design grzywy i ogona. Posiada aurę koloru jej oczu.

Jej znaczek to dwie ósemki połączone u góry belką. W 11 numerze oficjalnego komiksu widzimy jak go zdobyła.

Przedstawienie w serii Edytuj

Pierwszy raz widzimy ją, gdy zajmuje się aranżacją muzyczną podczas pokazu modyRarity, w odcinku "Sukces spod igły". Ma wtedy założone okulary, co wzbudziło spekulacje wśród fanów na temat koloru jej oczu.

W ostatnim odcinku drugiego sezonu Hasbro rozwiało wszelkie wątpliwości na ten temat, ponieważ podczas wesela kucyk zdjął okulary, prezentując swoje oczy w kolorze wiśniowym. DJ Pon-3 pojawia się także w tle w odcinku "Sposób na zaklęcie", gdzie stoi w tłumie oglądającym Fluttershy, która próbuje ich rozśmieszyć.

Widzimy ją również w odcinku "Proste życie" w tle obok Bulk Bicepsa.

Bohaterka pojawia się też w odcinku "Skrzydlata wiedza" jako DJ podczasrapu Pinkie Pie. Możemy ponownie zobaczyć jej oczy.

W odcinku "Ach, życie..." jest jedną z głównych postaci. Na początku odcinka zaprowadza Doctora do kręgielni, gdy ten pyta ją gdzie jest Rarity. Później dowiadujemy się, że mieszka w jednym domu z Octavią. Gdy Octavia narzeka na standardowe weselne piosenki, DJ pomaga jej dopracować repertuar na wesele. W połowie utworu, Octavia uświadamia sobie jednak, że mogą się spóźnić na wesele. DJ Pon-3 używa swojej mobilnej konsoli, by dotrzeć na miejsce.

Zabawki Edytuj

DJ-Pon-3 pojawiła się w pięcio-paku z serii Rainbow Power oraz w dużym zestawie razem z Nightmare Moon. Pojawiła się także w gazetce My Little Pony w numerze 5 w 2015 roku.

Zobacz także Edytuj

  • Wyjątkowo DJ-Pon-3 pojawia się w Equestria Girls. Ludzką wersję można zobaczyć tutaj.

Gry Edytuj

Jest jedną z postaci aplikacji MLP na platformy mobilne.

Ciekawostki Edytuj

  • W oficjalnej grze od Gameloftu są dwie wersje DJ Pon-3 do zdobycia. Jedna z nich mieszka w Ponyville i wygląda jak w serialu. Druga wCanterlocie i ma okulary z diamentami w oprawkach, brokat w grzywie i ogonie, a kolor jej nóg przechodzi ze zwyczajnej bieli na górze do niebieskiego przy kopytach.
  • Prawdopodobnie gra na gitarze, gdyż w odcinku Ach, życie... można zobaczyć ten instrument oparty o ścianę w rogu jej pokoju.
  • W oficjalnej gazetce My Little Pony znajduje się komiks całkowicie jej poświęcony. Bohaterka nic w nim nie mówi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki